Opravujem

PROFI AUDIO

  • CD prehrávače
  • Equalizéry
  • Mikrofóny
  • Mixpulty
  • Výkonové zosilňovače
  • Reprosústavy – aktívne / pasívne
  • Efektové procesory
  • Kompresory / limitéry
  • Gramofóny

100 VOLTOVÁ OZVUČOVACIA TECHNIKA

  • Rozhlasové ústredne
  • Reproduktory
  • Zosilňovače

HI-FI

  • Zosilňovače
  • Predzosilňovače
  • CD / DVD
  • HIFI veže
  • Recievery domáceho kina
  • Reprosústavy
  • Diaľkové ovládače

VINTAGE HI-FI

  • Kazetové magnetofóny /decky/
  • Zosilňovače
  • Recievery
  • CD prehrávače
  • Gramofóny

Záleží od typu, info pls. zaslať do mailu.

Neopravujem

  • Čokoľvek od Bang & Olufsen, Bose, a podobných „špecialít“
  • Boom Boxy – akékoľvek
  • Prenosné rádiomagnetofóny
  • Tunery – napr.slabý alebo žiaden príjem
  • Kotúčové magnetofóny
  • Staré elektrónkové rádia a iné zariadenia tzv. ANTIKA
  • DAT magnetofóny
  • Soundbary -Bluetooth reproduktory
  • Sony Playstation
  • Zvukové PCI /USB karty
  • Streamery
  • Autorádiá
  • Nálezové stavy -z pivnice, kontajnera, od suseda atď.
  • Nostalgické a zdedené záležitosti -tz. že neboli používané 20 rokov…

Pokiaľ ste nenašli v ponuke Vami hľadaný typ prístroja,kontaktujte ma.

saservis@saservis.sk

Všeobecné podmienky

Príjem a výdaj tovaru:
Osobne, alebo doručené kuriérnou službou na adresu prevádzky:
Matej Janečka SA ELECTRONIC SERVIS, Novomeského 10, 977 01 Brezno (ďalej len „servis“).

Podmienky pre zasielanie/odosielanie:
Tovar musí byť riadne zabalený, vzhľadom na možné poškodenie pri transporte!
Rozumná váha balíka – hmotnosť do 9, 999 kg, nie viac, ak vám záleží na nepoškodení vašich vecí. Toto zvládnete aj sami.
Balík nad 10 kg – budete mať problém, napr. zohnať krabicu… a riskujete.
Váha nad 13 kg .
NIE !
Balíky s touto hmotnosťou sú vylúčené z prepravy.

Odosielanie tovaru k zákazníkovi:
Som zmluvným partnerom SPS s.r.o. – UPS Slovakia.
Všetky zásielky odosielam výhradne LEN TOUTO SLUŽBOU.
Na každej odoslanej zásielke si dávam záležať, balenie, vystlanie, celková pevnosť a bezpečnosť.
Nenesiem zodpovednosť za poškodenie tovaru počas prevozu.
Cena za poštovné, nie je zahrnutá v cene opravy.

Platby:
Pri osobnom prevzatí, iba hotovosť alebo platba vopred na môj účet.
Pri zaslaní balíka – platba dobierkou kuriérovi alebo platba vopred na môj účet.
Podľa dohody.

Záruka:
Na opravené zariadenia poskytujem 3 mesačnú záručnú dobu.
Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia prístroja z opravy a predlžuje sa vždy o dobu, po ktorú bol prístroj opakovane v oprave. 
Každej zákazke je venovaná maximálna pozornosť, každý prístroj je po oprave premeraný, prekontrolovaný a dlhodobejšie preskúšaný. Znamená to, že bol v normálnej prevádzke po dobu minimálne 48 hodín a nevykazoval žiadne problémy.
Pri staršej technike hlavne VINTAGE, musíte vziať do úvahy jej vek a opotrebovanie preto sa môžu poruchy opakovať, nielen v opravovanej časti.

Záruka sa vzťahuje na prácu a materiál v rozsahu uvedenom v zákazkovom liste.
Nevzťahuje sa na prípadné iné chyby, ktoré neboli predmetom opravy, alebo sa vyskytli neskôr a neboli účtované.

Záruka zaniká uplynutím záručnej doby, ďalej v prípade cudzieho zásahu do prístroja, poškodením prístroja vplyvom živelnej udalosti, poruchou v rozvodnej sieti a neodborným používaním.
Záruka sa vzťahuje len na realizované opravy a materiál podľa dodacieho listu.
Ceny:
Zákazník je podľa prvotných okolností dopredu upovedomený o cenovom rozpätí za požadovaný úkon, spolu s poplatkom za diagnostiku, skladovanie a manipuláciu, ktorý zaplatí vopred.
Pokiaľ prvotne odhadovaná cena za vyššie uvedené prekročí dohodnutú prvotnú sumu, servis telefonicky alebo mailom upovedomí zákazníka. Následne dohodne novú cenu za opravu.
Ak je prístroj opravený, od dohodnutej predbežnej ceny sa odpočíta poplatok za diagnostiku.

Príklad:
Predbežná cena opravy 100 €.
Zaplatená diagnostika 20 €.
Doplatok pri prevzatí 80 €.

Ak zákazník nesúhlasí s cenou opravy, zariadenie nie je možné opraviť alebo len čiastočne, servis si automaticky účtuje 20 € za diagnostiku.

Dodacie doby:
Individuálne, 1 – 4 týždne a podľa predchádzajúcej osobnej, alebo telefonickej konzultácie. Záleží od zložitosti, pôvodného stavu, požadovaných úkonov, dostupnosti náhradných dielcov a podobne.

Poplatok za uskladnenie: 
Je účtovaný v prípade, pokiaľ si zákazník nevyzdvihne svoj prístroj z opravy v dohodnutom termíne alebo po následnom telefonickom/mailovom upovedomení servisom do jedného mesiaca.
Skladné účtujem vo výške 1 € za každý deň.
Ak si zákazník svoj prístroj nevyzdvihnete ani v lehote šiestich mesiacov od uplynutia uvedenej doby jedného mesiaca, mám právo prístroj predať v zmysle § 656 ods. 2 Občianskeho zákonníka. V prípade ak poznám adresu zákazníka a prístroj má väčšiu hodnotu zákazníka vopred upovedomím o zamýšľanom predaji a určím 15-dňovú dodatočnú lehotu na vyzdvihnutie prístroja.

Vyhradzujem si právo odmietnuť zákazku, ktorá napr. vykazuje neodborné zásahy, iné poškodenie, je veľmi stará, alebo inak komplikovaná na opravu.

error: Content is protected !!