FAQ – často kladené otázky

1. Žiadosti a prosby o rady.

„Môžete mi pomôcť, potreboval by som poradiť“ a pod.
Je dobré uvedomiť si o aké rady alebo pomoc žiadate.
Bežne napr. o rady so svojpomocnou opravou napr.- „pozeral som na to našiel som XXXX, čo by to mohlo ešte byť a pod.“.
Neviem aké máte skúsenosti a vedomosti, prístrojové vybavenie a pod.
Z tohto dôvodu je nemožné relevantne odpovedať.
Ďalej sú to otázky ohľadom vhodnosti zakúpenia starších komponentov napr. prostredníctvom internetu a podobne.
V tomto prípade je značne komplikované odpovedať,pretože neviem v akom stave je Vami spomenutý komponent, tak isto nemôžem poznať všetky značky a typy prístrojov na trhu.

2. Žiadosti typu mám XXX prístroj aká by bola cena úprav/ tuningu spoločne s otázkou ktorú časť, ako a pod. by som upravoval/modifikoval, cenová ponuka a pod.

V prvom rade poprosím pozorne si prezrieť sekciu HIFI&HIGHEND.
Tu sú uvedené všetky podstatné informácie týkajúce sa technických otázok spoločne s galériou a komentármi predchádzajúcich zákazníkov.
Pochopte prosím že sa jedná o moje know-how a preto na takéto otázky neodpovedám. 
Ale v prípade vzájomnej dohody so zákazníkom tz. že mám prístroj u seba samozrejme poskytnem detailné odpovede a požadované informácie a informujem ho o postupe.
Cenové ponuky neposkytujem.

Upozorňujem,úpravy alebo modifikácie nie sú len výmena starých elektrolytických a iných kondenzátorov, výmena konektorov, kabeláže, a podobne, čo je často prezentované ako „modifikácie“ na iných stránkach

3. Kúpil som XXX prístroj z druhej ruky, nechcem do neho veľa investovať, aká by bola cena?

Vzhľadom na moje pracovné vyťaženie, nieje v mojich silách ani záujmoch sledovať ceny predaja a následne upravovať ceny za opravu/modifikácie.

4. Mám XXX prístroj, dalo by sa to opraviť, alebo čo by ste mi poradili?

V tomto prípade je takmer nemožné racionálne a jednoducho odpovedať,nakoľko neviem v akom stave je spomenutý komponent. 
Čo sa na prvý pohľad môže zdať ako trivialita nemusí byť v reále jednoznačné.
A tiež vykonávať diagnostiku na diaľku bez toho aby som mal komponent u seba a urobil aspoň základné merania a testy je nemožné.

5. Priekupníci a spol.

Prosím, nekontaktujte ma.
Moja práca je odborná a má svoju cenu…
Viď bod 3.
Lacno nenakupujem a draho nepredávam, v tom je rozdiel..

6. Odvoz a dovoz zariadení na opravu
Nechodíte do XXX mesta,alebo podobne ?

Nemohol by ste vyzdvihnúť ,prevziať ?

NIE, do servisu prijímam len veci buď osobne doručené alebo zaslané na adresu prevádzky.


7, Oplatí-neoplatí…?

Zváženie je na Vás, samozrejme viem čiastočne poradiť, usmerniť,

ale to je všetko…

8, Ceny, ceny , ceny…..

Príklad- vydražíte niekde na nete,super cena, tradá…deklarovaný 100% stav…v reále to tak často nieje,verte mi.

Ak niekto ten istý komponent predáva o 50% drahšie /tu sa jedná hlavne o drahé záležitosti/ a Vy si myslíte že za 50€ ho dám do top stavu, ste na omyle….

9, Na záver,

nechcem Vás odradiť, demotivovať od mojich služieb …

Na základe dlhoročných skúseností, píšem ako je to v skutočnosti….

https://www.saservis.sk/wp-content/uploads/2019/10/image-75x75.png